az oldal fejlesztés alatt áll!

az oldalon interneten keresztul játszahó stratégiai és szerpjátékokat találsz. ha tudsz ilyen játékot, ami nincs az oldalon akkor jelezd az e-mail címemen (23punker23@azet.sk)!

regisztráció


itt egy falut kell fejleszteni és aztán majd többet is foglalhatsz belle!


A játékban három  féle népet ismerhetünk meg:

* Római
* Gall
* Germán



Kép

Kezdõ játékosoknak legideálisabb nép a római. A magas társadalmi és technikai színvonal teszi õket az építkezés mestereivé, és katonái Travian világának elitjéhez tartoznak.
Viszonylag kiegyensúlyozottak, jól alkalmazhatók mind támadásra, mind védekezésre. Ezt a sokoldalúságot úgy tudják elérni, hogy a katonák hosszú és költséges kiképzésen esnek át. A gyalogság legendás, habár a védelmi erejük lovassággal szemben lényegesen kisebb más népek gyalogságáénál
Kezdõknek és olyanoknak akik nem tudják pontosan mivel is szeretnének játszani, a rómaiak ideális választás.

Római csapatok
  Támadóérték Védelmi érték gyalogsággal szemben Védelmi érték lovassággal szemben Fa Agyag Vasérc Búza Tempó
Légió 40 35 50 120 100 180 40 6
Testőrség 30 65 35 100 130 160 70 5
Birodalmi 70 40 25 150 160 210 80 7
Equites Legati 0 20 10 140 160 20 40 16
Equites Imperatoris 120 65 50 550 440 320 100 14
Equites Caesaris 180 80 105 550 640 800 180 10
Faltörő kos 60 30 75 900 360 500 70 4
Tűzkatapult 75 60 10 950 1350 600 90 3
Szenátor 50 40 30 30750 27200 45000 37500 4
Telepes 0 80 80 5800 5300 7200 5500 5

Eltérések

Egyszerre képesek épületet és nyersanyag lelõhelyet (ki)építeni
Magas védelem bonusz, a városfalak által
Kereskedõi 500 egységnyi nyersanyagot tudnak szállítani (Tempó: 16 mezõ/óra)
Nagyon erõs gyalogság, közepes lovasság,
Fejlesztés/fejlõdés költséges és lassú.



Kép

A gallok, mind közül a legbékésebb nép . Katonái komoly kiképzést kapnak védelembõl, támadóerejük is csak alig marad el a többieké mögött. A gallok született lovasok. Lovaik sebessége, mellyel az ellenséget gyorsan és meglepetésszerûen lerohanják, legendás.Védekezõ játékstílus éppúgy megvalósítható, mint a támadó. Lehetõség van gyakorlatilag mindenféle stílust játszani velük (támadó, védekezõ, magányos farkas, segítõ kereskedõ vagy fosztogató, gyalogos vagy lovas haderõ), ehhez azonban nem árt némi gyakorlat és jó stratégiai érzék. Mindezek ellenére, vagy éppen ezért, a kezdõk is könnyen boldogulnak velük.

Gall csapatok
  Támadóérték Védelmi érték gyalogsággal szemben Védelmi érték lovassággal szemben Fa Agyag Vasérc Búza Tempó
Phalanx 15 40 50 100 130 55 30 7
Kardos 65 35 20 140 150 185 60 6
Felderítő 0 20 10 170 150 20 40 17
Theutat Villám 90 25 40 350 450 230 60 19
Druida lovas 45 115 55 360 330 280 120 16
Haeduan 140 50 165 500 620 675 170 13
Falromboló 50 30 105 950 555 330 75 4
Harci-katapult 70 45 10 960 1450 630 90 3
Főnök 40 50 50 30750 45400 31000 37500 5
Telepes 0 80 80 5500 7000 5300 4900 5

Eltérések

Sebesség bónusz: 
A játék leggyorsabb egységei
Közepes védelem bonusz, cölöpfallal
Kereskedõi 750 egységnyi nyersanyagot képesek szállítni (Tempó: 24 mezõ/óra)
Dupla méretû búvóhely (fosztogatás elleni védelem)Drága harci eszközökOlcsó telepesek



Kép

A germán nép a legharcosabb mind közül. Harcosait mindenhol rettegik, nem utolsó sorban vadságuk miatt. Hordákban, fosztogatva, halálfélelem nélkül járják a világot.A vadsághoz nem társul katonai fegyelem, mint a rómaiaknál vagy a galloknál, ezért gyenge pontjuk a védekezés és a sebesség. A germánok tehát elsõsorban támadó játékot játszóknak, valamint tapasztalt játékosoknak ajánlott .

Germán csapatok
  Támadóérték Védelmi érték gyalogsággal szemben Védelmi érték lovassággal szemben Fa Agyag Vasérc Búza Tempó
Buzogányos 40 20 5 95 75 40 40  7
Lándzsás 10 35 60 145 70 85 40  7
Csatabárdos 60 30 30 130 120 170 70  6
Felderítő 0 10 5 160 100 50 50  9
Paladin 55 100 40 370 270 290 75  10
Teuton lovag 150 50 75 450 515 480 80  9
Faltörő kos 65 30 80 1000 300 350 70  4
Katapult 50 60 10 900 1200 600 60  3
Törzsi vezetö 40 60 40  35500  26600  25000  27200  4

Telepesek

10 80 80 7200 5500 5800 6500  5

 

Eltérések

Fosztogatás bonusz: az ellenfél rejtekhelyének kapacitása csak 2/3 részben érvényesül
A földfal szinte elpusztíthatatlan,azonban csak viszonylag alacsony védelmet nyújt
Kereskedõi 1000 egységnyi nyersanyagot képesek szállítani (Tempó: 12 mezõ/óra)
Rendkívül olcsó, fosztogatásban kiváló, gyorsan képezhetõ egységek
Gyengék a védelemben


Épületek

A játék elején ajánlott egy erős/stabil gazdasági alapot megteremteni a falunak . Ehhez a 18 nyersanyag lelőhelyet ajánlott legalább az 1. szintre fejleszteni (határföldek). Itt négy típusú lelőhely létezik: favágó/erdő/, agyagbánya, vasércbánya és búzafarm. Ha rákattintunk az egyikre, akkor a további adatokat és lehetőségeket kapjuk meg.

A további játékmenetben már az épületek is nagy szerepet kapnak, amelyeket a faluközpontban tudsz építeni. Hogy egy új épületet építs, egy zöld (beépítetlen) területre kell kattintanod. Akkor megjelenik egy lista a pillanatnyilag építhető épületekről.

Néhány épületet csak akkor lehet megépíteni, ha teljesül(nek) az építési feltételek.

Főépület


Főépület

A főépületben élnek a falu építőmesterei. Minél magasabb szintü a főépület, annál gyorsabban épülnek fel az épületek ill. nyersanyag termelő területek.

Népességtípus előny:
Római: egyszerre tud nyersanyag lelőhelyet ki- és épületet felépíteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa70 | Agyag40 | Vasérc60 | Búza20 | Élelemfelhasználás2 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Raktár


Raktár

A nyersanyagraktárban kizárólag fa, agyag és vasérc raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik kapacitása. Akkor lehet újabb raktárépületet építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza40 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Magtár


Magtár

A magtárban kizárólag a búza raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik kapacitása. Akkor lehet újabb magtárat építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag100 | Vasérc70 | Búza20 | Élelemfelhasználás1 | 0:26:40

Feltételek:
Főépület Szint 1

Rejtekhely


Rejtekhely

Támadás esetén a falu lakossága automatikusan elrejti a nyersanyagok egy részét a rejtekhelyre. Az 1. szinten ez azt jelenti, hogy mindegyik nyersanyagból 100 egységnyi rejtve marad a fosztogató csapatok elöl. 10. szint felett, újabb rejtekhely építésére van lehetőség.

Népességtípus előny:
Gall: A rejtekhely kétszer olyan nagy
Germán: az ellenfél rejtekhelye csak 66%-ban számít

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa40 | Agyag50 | Vasérc30 | Búza10 | Élelemfelhasználás0 | 0:12:30

Feltételek:
nincs

Követség


Követség

Egy klánba való belépéshez szükséged van követségre. Ha a követséged szintje eléri a 3. szintet, akkor te is alapíthatsz egy klánt. Minden szinttel növekszik a klánba felvehető tagok száma hárommal.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa180 | Agyag130 | Vasérc150 | Búza80 | Élelemfelhasználás3 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Gyülekezőtér


Gyülekezőtér

A gyülekezőhelyen csapataidnak adhatsz ki parancsokat, valamint láthatod a feléd tartó csapatokat és azt hogy honnan indultak. Csak a falu középpontjától jobbra található "gyülekezőhely építési terület"-en építhető fel. Minél magasabb szintű, annál több célpont áll katapult támadás esetén rendelkezésre.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa110 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza70 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Piac


Piac

A piacon küldhetsz el nyersanyagot és kereskedhetsz a többi játékossal. Minden egyes épületszinten, növekszik eggyel kereskedőid száma, akik egy megadott mennyiségű nyersanyag szállítására képesek.

Népességtípus előny:
Római: Egy kereskedő 500 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség: 16 Mező/óra.
Germán: Egy kereskedő 1000 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség: 12 Mező/óra.
Gall: Egy kereskedő 750 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség:24 Mező/óra.


Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag70 | Vasérc120 | Búza70 | Élelemfelhasználás4 | 0:30:00

Feltételek:
Főépület Szint 3, Raktár Szint 1, Magtár Szint 1

Kaszárnya


Kaszárnya

A kaszárnyában gyalogos katonák képezhetőek ki. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa210 | Agyag140 | Vasérc260 | Búza120 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 1, Főépület Szint 3

Istálló


Istálló

Az istállóban lovas egységek képzése folyik. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa260 | Agyag140 | Vasérc220 | Búza100 | Élelemfelhasználás5 | 0:36:40

Feltételek:
Fegyverkovács Szint 3, Akadémia Szint 5

Műhely


Műhely

A műhelyben faltörők, katapultok gyártása lehetséges. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a gyártás.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa460 | Agyag510 | Vasérc600 | Búza320 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Akadémia Szint 10, Főépület Szint 5

Akadémia


Akadémia

Az akadémia új katonai csapatok kifejlesztéséért felelős.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa220 | Agyag160 | Vasérc90 | Búza40 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Kaszárnya Szint 3, Főépület Szint 3

Fegyverkovács


Fegyverkovács

A fegyverkovács az egységek támadóerejét tudja növelni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa170 | Agyag200 | Vasérc380 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 3

Páncélkovács


Páncélkovács

A páncélkovács az egységek védelmét tudja növelni, minél magasabb szintű az épület, annál erősebb páncélzatot lehet kifejleszteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag210 | Vasérc410 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 1

Palota


Palota

Palotát csak egyetlen faluban lehet építeni,ezután automatikusan főfaluvá válik és bizonyos védettséget élvez. A főfalu nem foglalható el.

Csak ott lehet a kőfaragót felépíteni és csak a főfaluban lehet 10. szintnél magasabbra építeni a nyersanyaglelőhelyeket.

A 10., 15. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy településvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa550 | Agyag800 | Vasérc750 | Búza250 | Élelemfelhasználás1 | 1:23:20

Feltételek:
Követség Szint 1, Főépület Szint 5, Rezidencia

Rezidencia


Rezidencia

A rezidencia egy kis palota, ahol a király lakik, amikor látogatóba érkezik. Amíg egy rezidencia vagy palota áll a faluban, addig a falu elfoglalása nem lehetséges, először katapultokkal le kell rombolni ezt az épületet.

A 10. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy városvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa580 | Agyag460 | Vasérc350 | Búza180 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 5, Palota

Kereskedelmi központ


Kereskedelmi központ

A kereskedelmi központban az áru mozgató kocsikat lehet továbbfejleszteni, erősebb lovakkal ellátni. Minél magasabb szintű az épület, annál több nyersanyagot képes egy kereskedőd egyszerre szállítani.

Minden szintlépéskor a kereskedőd kapacitása 10%-al növekszik, 20. szinten tehát a háromszorosát tudja elvinni, mint normál esetben.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1400 | Agyag1330 | Vasérc1200 | Búza400 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Piac Szint 20, Istálló Szint 10

Gyakorlótér


Gyakorlótér


A gyakorlótéren tudnak edzeni egységeid, javítva a kondiciójukat és ezzel gyorsabban jutnak el nagyobb távolságokra.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1750 | Agyag2250 | Vasérc1530 | Búza240 | Élelemfelhasználás1 | 0:58:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 15




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 1
Heti: 9
Havi: 31
Össz.: 24 486

Látogatottság növelés
Oldal: travian
az oldal fejlesztés alatt áll! - © 2008 - 2024 - phpgames.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »